SIFIR YAKA SARAR ERKEK TİŞÖRTLERİ, Sıfır yaka erkek spor tişört modelleri fiyatları

13 Eylül 2011 Salı




Bu kez sarar'ın sıfır yaka olan spor erkek tişört modellerini görüyorsunuz. Yazı ve resim baskılı, kolu ve yakası şeritli modellerini sarar markası beylerin sportmenliğini, şıklığını ve rahatlığını düşünerek tasarlamış. Gördüğünüz modeller sadece rahatlık ve şıklık değil aynı zamanda kalitelide.

Sayfamızdaki tişört modelleri 20 TL ile 35 TL sararshop.com da satılıyor. Bunlar benim tarzım, ben hep bu tarz giyinirim, ben bu modellerden aradım bulamadım diyen beyler indirimde olan tişörtleri kaçırmasın. Sayfamızdaki bu modelleri beğenenler sarar mağazalarınada baksınlar. kaynak sararshop.com

Sitemizdeki ürün ve fiyatlar bilgi amaçlı olup satışımız yoktur.





 
 
 

Facebook Sayfamızı Beğenin

Domain