İSYAN EDİYORUM... Haksızlıklarla Savaşanların Şiiri...

28 Eylül 2011 Çarşamba



İSYAN EDİYORUM

İsyan ediyorum
Doktorun ilgisizliğine
Hemşirenin şefkatsizliğine
Polisin rüşvetçisine
İsyan ediyorum adaletin adaletsizliğine.

İsyan ediyorum
Dostun dosta düşmanlığına
Düşmanın bitmez tükenmez kinine
Tatlı gülüşlerdeki fesatlığa
İsyan ediyorum insanların insafsızlığına

İsyan ediyorum
Kendini düşünen bencillere
Başkasını hor görenlere
Kendini mecbur hissettirenlere
Gariplerden zevk alanlara
İsyan ediyorum kral gibi geçinen canilere

İsyan ediyorum
Ezilmeyip ezenlere
İnsan hakkına saygı göstermeyenlere
İnsanım geçinen yüz karalarına
İsyan ediyorum akıllıyım diyen fikirsizlere.

Yazan: İsmi Gizli
Şiirin Durumu: Noter Tastikli
Yazıldığı Tarih: 23 Mayıs 1992





 
 
 

Facebook Sayfamızı Beğenin

Domain