GÜNAHKÂR GÖRME BENİ TANRIM. Şükredenlerin Şiiri

27 Eylül 2011 Salı



GÜNAHKAR GÖRME BENİ TANRIM

Bu kaderi alnıma sen yazdın
Gözlerime yaşı sen verdin
Hayatıma acıyı sen bağışladın
İsyan etmiyorum sana
Günahkar görme beni tanrım

Dilim bir değil bin ah söyledi
Kalbim acıdan her gün inledi
Benim ızdırabım neden dinmedi
İsyan etmiyorum sana
Günahkar görme beni tanrım

Kulların içinde yalnız biriyim
Dualar ettim olmadı dileğim
Şarkılar oldu benim tesellim
İsyan etmiyorum sana
Günahkar görme beni tanrım

Kaderimle baş başa kalınca
Izdırapla içkimi yudumladıkça
Gündüzlerim hep gece oldukça
Yinede isyan etmem
Günahkar görme beni tanrım

Karanlık bulutlar güneşim oldu
Kederler benim neşem oldu
Gözyaşım benim kahkaham oldu
İsyan etmiyorum sana
Günahkar görme beni tanrım

Sana ben gönülden bağlıyım
Yüreği dağlı kalbi yaralıyım
Bir değil sana bin secde ettim
Duacıyım sana
Günahkar görme beni tanrım.

Yazan: İsmi Gizli
Şiirin Durumu: Noter Tastikli
Yazıldığı Tarih: 22 Nisan 1990





 
 
 

Facebook Sayfamızı Beğenin

Domain