2011 EŞARP DESENLERİ, Armine eşarp desenleri, Armine Ürünleri, Eşarp Çeşitleri, Bayramlık Eşarplar, Son moda armine eşarp modelleri

28 Ağustos 2011 Pazar

Armine eşarp desenleri
ARMİNE KIRIK CAM DESENİ EŞARP.

Kırık cam desenli eşarbın başa bağlı şekli yandaki fotoğraftaki gibir.
Armine'nin en ağırbaşlı desenlerinden biri. Gerek renkler ve gerekse desen mükemmelliğin çizgizi adeta...!
Armine eşarp desenleri
ARMİNE KIRIK CAM DESENİ EŞARP.

Kırık cam desenli eşarbın açık detaylı resimli şekli yandaki fotoğraftaki gibir.
Armine'nin en ağırbaşlı desenlerinden biri. Gerek renkler ve gerekse desen mükemmelliğin çizgizi adeta...!  İncelik, zarafet, şıklık bir arada toplanmış. Beyaz, kahve, taba ve haki renkler uyumu müthiş zarif...!
Ben zarafeti seçerim diyen bayanlar Armineye...!
Armine eşarp desenleri
ARMİNE RÜYA DESENİ EŞARP

Rüya desenli eşarbın başa bağlı şekli yandaki fotoğraftaki gibidir.
Genelde koyu renkler üzerine rüya gibi çizgiler ona benim tarafımdan bu ismi veriyor.


Armine eşarp desenleri
ARMİNE RÜYA DESENİ EŞARP

Rüya desenli eşarbın açık detaylı resimli şekli yandaki fotoğraftaki gibidir.
Genelde koyu renkler üzerine rüya gibi çizgiler ona benim tarafımdan bu ismi veriyor. Koyu kırmızı ve gri tonlarından oluşan bu eşarp ciddiyetli bayanların tercihi olacaktır. Ben koyu rengi severim, bana koyu renkler yakışır ve ciddi bir eşarp arıyorum diyen bayanlar Armine'ye...!

Armine eşarp desenleri
BİSİKLETLİ DESEN EŞARP

Armine Çocuk ruhuna bu eşarbın deseninde bir önem vermiş olmalıki üzerinde bisiklet tekerleri gibi nesneleri değişik bir figürle farklı bir desen elde etmiş.Kırık beyaz, kahve, mavi, gri renk tonlarını kullanmışlar. Benim bir yanımda hala çocuksu diyen bayanların tercihi olabilecek bu farklı tarzı olan eşarp için gideceğiniz adres Armine'dir. Arminenin bisiklet desenli eşarbın bağa bağlı şekli ile açık detaylı fotoğrafları yandaki resimde görüldüğü gibidir.
Armine eşarp desenleri





 
 
 

Facebook Sayfamızı Beğenin

Domain